a hoe in the trap, hoe hoe in the trap

haha bästa älskar dina kommentarer gabz! sen ni två syskon fajt på nätets nät vem som är påse och inte hahaha ni båda kan va lidel påsar. aaaajt aja hej hej fett med soft dag hare varit, så trött på när typ model grejs ska ringa mig 24, är upptagen för sånt.. krigare dom ää asso! HEHE. aja idag så chillade jag hela morgonen osv väntade på min söta daniella med två EL som kom hit, vi åkte t etuna och bosatte oss på ginna, där hon skulle kolla kläder och pröva och så, blev typ färgblind, fett med färger. aja sen drog vi t donken och åt fett söta sådär dejt på donken, as gott men ångrade de efter jag ätit klart :( har ju börjat träna ...... fett dåligt irmz!! sen blev de softa och sen hem. nu ligger jag ba här myser med mig själv och väggen, fett söt den är. den hälsar till er "HEJ". 
va i sthlm iförgååååååår med pam, tur att vi gick tsm för jag skulle aldrig hitta nånstans där seriöst inte ens en karta skulle hjälpa mig.. som alla gånger jag vart i sthlm har jag typ sovit på station för hittar inte spår jäveln.... fett äckl. men de va jätte skön dag, fett soligt osv, fick med mig 4 tröjor en röd "ica påse" enligt gabbbz!! HEHE. sen softade vi hos pau sen drog jag hem kollade på massa serier och så. fett med chill broder from en annan moder. 
och imorgon fyller min sötnos leljet privjet 20 år!!! spakujse! så vi ska hem till henne och äta gott och börja dricka sig lite och fira blondinen, för senare dra till 7rum förå fortsätta våran spårade kväll och sen utgång, all in imorgon alltså!!!! fett taggad. ska iaf t syrran med pam, vi ska köra drinkar imorgon, stureplan ni vet ;) mmh. kmr bli maxatt.. aaaajts ha en söt kväll med er själva och spöket under sängen, puss

sockret va fotograf i en timma :*
från carlins, fooootloooker och nån jävla shipshop affär :)
d bra att man kan vara boss på olika sätt. bäääst ;)
EXIT

Kommentarer
Postat av: THA BOSS med två LL

Jadu gumman, vilken tur att du får låtsas att du är lite boss nångång i ditt söta liv iaf :)

But we both know the real truth ;)



Puss på dej plastboss <3

2012-05-11 @ 12:13:19

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0