trust-years to build, seconds to destroy

sholän haha bästa sista bilden pam, alltså kmr ihåg att jag dog 3456346 ggr hahahaha ;) de va fett kul i lördags alltså, fett nice de va på förkrööket hos elin iaf, socialt folk mkt dans bra musik ;) sen bk fast de va inte så mkt folk men vi hade kul som vanligt! fick träffa lisaaaa, gladast vart jag då! och söndagen va mys, dani och jag satt och softa på min altan med solen och gungan, vilket vi alla kmr göra i sommar! längtar sönder mig själv ;););) och sen napa på deeeeeeee. bääääästa! ja och som vanligt gkömde jag ta bilder, översocial så jag glömmer HEH. ajts as fint väder idag iaf! älskarej soljävel. har sprungit på sån där band sen dushat nu ska jag äta och softa livet! imorgon blire shoppa med pam i sthlm om dom inte ringer in mig på jobbet! pusss


Kommentarer
Postat av: Gab

Kolla in min blogg follow follow follow bebisar

2012-05-08 @ 00:28:27
URL: http://gaaabzv.blogg.se/

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0