tråkigt liv under en sommarlovskväll 1 minut från juni månad

Hur bor du: i ett rum, de är fyrkantigt

Brukar du komma i tid: oftast, fett bra för o va chilenare som alltid e sena annars

Hur lång är du: 169 kanske krymt? haha

Kan du laga mat: leker kock ibland ja

Vad jobbar du med: vad jobbar du själv med? vilken gata?

Vad har du på dig just nu: burka

Har du någon fobi: spindlar, kryp och sånna shit

Hade du en bra kväll igår: ne plugga fan, äre kul o plugga elr?

Vilket är dit senaste inköp: ett sudd :) ne men tshört

Favoritdryck på morgonen: bravo juice, typ som en applåd i munnen

Har du sovit i din egen säng inatt: ne joels

Vem snackade du med senast: kines mamma, hon sa dansa och jag svara pausa, fett swaggie

Alkoholhaltig favorit dricka: allt m alkohol går ner, lät lite fel

Vem kramade du senast: min kudde

Intressen: fezt

Senast person du ringde: irm

Senast person du smsa: edi

Senast person som ringde dig: beb, kärleksfullt samtal, hehe

Vad drack du senast: tea

Vill du ha barn: ja fett söta små pams

Längtar du till din nästa födelsedag: nej!!! ångest jag fick nu...21 fan...

Vad tycker du är äckligt: du

Har du pengar på mobilen: typ 5 kr ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: ingen! elr typ 11 snarrt

Tre saker du alltid har med dig: mobil, kortet, läppsyl

Om du vann på lotto vad var det första du skulle köpa: en feeeeet cykelkorg

Vad är din favoriträtt: allt italienskt typppp, pasta asså

Tre saker jag gör just nu: musik, tänker, skriver med mina söta fingrar

Vad har du på dig när du sover: tshirt och trosorrr

Hur många måltider äter du per dag: fan vet ja ofta man räknar?

Vad äter du till frukost: kan inte äta den

Vilken pizzeria gör godast pizza i din stad: ingen, gillant pizza

Sminkar du dig varje dag: ne

Använder du hårförlängning: ne fan äktaskareva

Vilken kroppsdel är du mest nöjd över hos dig själv: min armbåge

Hur många par skor äger du: två, från skopunkten, oj de e ju 3 betala för 2 :D <333

Vilka skor avänder du mest: din pappas träskor



Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0