seg....

omg tjockt seg på blogg jaaggg ärå, typ glömt ordet blogg i mitt söta liv. haft mkt för mig ;) ehhe helgen va ju sönder nice helt, sen måndag fest hos edina som vanligt roligaste! sen igår typ sov hela dagen, tack elk för att du jämt ska leka svår och få mig bli bakis <3 idag så känns de som jag vart överallt fett trött tjej, tog bussen t banken fixa nytt kort osv för jag trodde jag hade tappat bort de i helgen och så hade dani den i sin plånboooooook, fick reda på de efter jag spärra skiten, hur drygt? och sen min dosa är hos henne. ... kul att jag får tag på pengar nura.

iaf så drog jag t katja efter och sola sönder mitt liv fett soft, sjukt varmt väder! fick tom färg HEHE! sen kom laljet och vi drog t stan träffade nermina och natha, satte oss på grekiska tavärnan? vene huren sista stavas. dom drack jag åt mina pankakor fett sugen hela dagen, sen åt vi pizza, hur tjock? fett tjockiiiiiii... ncnc inte bra, ska börja springa på mitt söta band nu. efter de drog vi och bowla och så klart vinner jag ;) tung! sen körde natha hem oss fett socker. så nu ska jag springa sen dusha sen softa sönder mitt liiiiiiiiiiiiiiiv :* fett dukti pam att jag skrev nu ;)

solning osv
godare.........
katjas fot säger SHO!
softar med spegelN
m fett go piizza jävel.
puss

exit

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0