right by my sideee, kär i nicki men mer kär i dig lalala

hej hej på dig, dålig på uppdatera men irma e dåligast som vanligt, asså ofta du grät iris? <333 ofta ja inte märkte? hahaha, fett full... och ofta nån kille tog din hand? vart var jag? aja hoppas du mår bra nu oså, och en hälsning till din lover, ofta hon inte får säga älskling? :/

aaaa men vad har jag gjort? hm, aaa tisdag skolan, gick fort fett bra förläsning blir typ psykos för vi snackar om psykologi oså, men de fett kult. träffade marre och hennes son emilio på medis sen, åt glass o snackade lite, sen när jag åkte så hade emilio blivit ledsen sötnos<3 ofta han träffar mig typ 3 ggr per år haha. aja sen hem, fixade mig lite o drog t stan m vio,sara och irma, åkte runt i bilen o chilla sen kom nerre, natha och edi, vi stack t cl tog en cider och lekte rika fast jag e fett pank den här månaden, känns äckl. aaa sen myste jag med finaste bebis, typ chilla ba sådär lekte söta i våra liv.

onsdag pluggade jag lite, åkte ner t systemet med irma och nerre, träffa på nåra sen hem chilla sen kom irma, vi ville fett på kryssning!!! måste boka snart oså brudsss :D aja gick t bussen höll på missa den för vio och katja va segaste, men hann och föra hos sael, snällaste! edi,nerre va redan där och isak o några mer. stack ut, fett kul de va! var fett otaggad först men sen ba shululu etuna, inge äckl folk ute heller så de va nice. irma fick inte ha sin keps heller? orka att dom leker stureplan.... men vatos som vi e så smuggla vi in den hahaha, värsta fbi momentet typ. a men puss på tjejerna, måste göra om d här oftare :*

pusss hoppas ni haft skittråkigt så att ni är avis på mitt kissie-liv xoxo swediegirl

TISDAG
image descriptionimage description
jag hemma + skulan

image descriptionimage description
emilio + medis

image descriptionimage description
chillar vid kvarnen + vi på ett grässtrå

image descriptionimage description
hell + saras skit söta docka, fett psykos hahah


ONSDAG
image descriptionimage description
min swag strumpa + chill m katie

image descriptionimage description
sötis katieeee + godaste hamburgaren jag gjorde idag t mig och papiii chulooo

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0