ride like that

play gay
måndag: sista seminariumet, avslutade socialpsykologin, åkte hem helt dödddd oså, chillade bara kolla eurovision, alla va fett keffa förutom swaggie lorran, haha
tisdag: pluggade lite, laga mat, åkte ner t george o fika m edi och nerre, sen mötte vi katja och vio köpte kyckling baguett och åt som djur hihi, pluggade vidare vid 11 så höll på ett bra tag tills den vart ''finish'', måste läsas och finslipas osvvv
idag: vakna, laga mat fett god kycklingcurry och mackaronlåda a la pam, den e fett god pg. aja sen ner t stan fixa arbetsförmedlingsshit träffa min sötnos irma, fikade och träffa paow, chilla köpte godis osååå
nyss va min farbror och hans family här chilla och lämna strumpor, bästaråå <3 älskar nya strumpor :D
aa inge mer o säga t er förutom att ni e fett osöta HEHE herååååa
image descriptionimage description
jag i mån - tisdgas fika
image descriptionimage description
träffa en katt i tisdags - pappa hemma efter konferans, saknat dig m min fot
image descriptionimage description
paow chilla på trappen, fett OG - irma mmsa mig en annanas och undra hur man skär den..... hej iq

Kommentarer
Postat av: Danidani

Ja, asså hur skär man en ananas... Aldrig fattat de fan. Kul och äta taggarna.



Puss



/dani the Baowz

2012-05-30 @ 22:48:25

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0