min nos gör fett ont

fett synd, snytit mig typ 36545 ggr så de gör ont :( stackars mig <3 fett sjukis
dani dog din kommentar, ja ni alla blonda i en låda. alla människor runt omkring mig är fett noll IQ hhahah, kaozzz! aja min jakt idag gick sådär... har köpt 2 tishor jag ska göra om också, kuuul! en t niko kuss och en t mig, hoppas min blir som jag tänkt för då fett kattig.

mm men efter jag kollat runt så åkte jag hem, missa först tåget så satt på donkis och åt själv haha, sen va arre på tåget hem så de va fett chill! länge sen bräp. i snäs mötte jag irma, vi stack t syrran köpte lite, sen mötte vi lina som fyller 20 idag och gav henne en vin o gratta henne :) chilla på fiket och tog en kaffe, vi skulle ha druckit men grejer hände och vände så vi vart otaggade osv.

imorn ska jag chilla shönder så jag blir frisk, sen kmr dani så ska kanske chilla med henne och irmz ett tag elr så, ska klippa mig också btw o gå t arbetsförmedlingen så jag får cashing därifrån HEHE
lördag ska vi på valentinas dop i köping, sötnos, sen kanske på beachen men vet inte ännu de ska ju äckl regna!!
oså sen söndagen ska jag jobbis, chill chill vecka :*
aa de va allt, fan vill berätta en sak irma berätta idag asså dooooog! så jävla roli, men kan inte tyvärrr, synd om er. herrrå

swaggie låt + bild, kan solen komma och säga hej?

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0