jätte dåligt

okej att irma e dålig på blogga men jag brukar ju va helt ok. aja ska försöka komma ihåg vad jag gjort...
onsdag skolan, sen riva och drack lite där m irma, edi och nerre, sen kom katja vio och natha, satt där sen t donken och djura som vanligt, kom hem vid 9 chilla bara oså
torsdag solade jag, senare var jag med beb, vi va ute och chilla i lökvädret sen hem och myste kolla tv osååå
fredag åkte jag t sthlm m mam och pap, farbror och hans fru var där så mys vi gick runt, skulle köpa mammas present ett armband men sen fett otur va inte det ståndet där.... köpte ialf en väst och en tisha, skit söt väst jätte gladddd!! letat länge. ialf hämta irma, stack t elin föra där med bebs och folk :* ut på tokmunken haha för bk hade rcok, de va chill, sov m min finaste mys
lördag myste och sen träffa jag enna för jag skulle fixa en grej t henne, så vi köpte jordgubbar och åt på creps haha, sen hem chilla, fixa mig och mötte irma, sen pau och drog t rivan där katie, vio och natha va, åt bakad potatis sen hem t pau o föra, sen bk dansa och drack mkt = mådde dåligt sen = dog hehe
idag åkte jag m pap och gaby o köpte mat och lite kläder, gaby körde all in med springskor, fjällis och springbyxor, söta jag köpte bara ett par fett swag shorts, dom e rosa :o hatar rosa, men den här e snyggggg. sen grilla vi med bästa familjen, fett mysig dag, vill att de alltid e morsdag så alla kan samlas och mysa m varann <3 fett jag älskar min familj, kom hem för någon timme sen, duschat och kollar bb
nu ska ni få se lite bilder, pusspuss
ONSDAG
image descriptionimage descriptionv
image descriptionimage description
chill på rivan
ONSDAG + TORSDAG
image descriptionimage description
FREDAG
image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description
mat, fezt och på 4e bilden syns min väst lite
LÖRDAG
image descriptionimage description
hej irma + irma trodde hon gjorde mojito
SÖNDAG
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
shortsen, bilder fr idag och bild på tröjan jag köpte i ffredags

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0