äckl marcelo

kollar bb som ni kanske märker, marcelo e psykos jobbig o e fett lack att han inte åkte igår...... aja fett dålig på skriva :p
fredag ialf så va jag först på stan med vale för de va typ lekar ute, så hon hoppa hoppborg, red ponny och sååkte vi kopparna, vart fett yr hahaha kan ju inte åka karuseller för blir yr så vart lite beng, sen träffa vi koni och hennes kompis och sen kom farbror, hans fru och niko, vi luncha på george dom bjöd mig sötnosar :* åkte hem och sov, fixa mig sen kom irma så gick vi t pau sen kom dani sen gick vi t becca drack där, terre och janina kom oså sen vart d lite knas, gick ut vid halv 2 haha, dansa 30 min sen fyllekäk och sen gick vi o sov :p
lördag mysteee sen åkte jag hem, fixa mig och grilla m familjen, skit mysigt med massa chilenareee och bästa vale och maxi. sov lite sen hem t beccs, drack där m pau ba haha, sen t krogen så kom edi dit, vi shotta lite oså mysigt, stack t ibro sen mådde jag inte så bra så tagga hem haha, sov på soffan för dom trodde inte jag skulle sova hemma :/ kissy barnen och cindy var ju här så dom sov i min säng. soffan e ju inte ens spec stor så fick ligga m fötterna utanför hahhaa fett synd jag tyckte om mig <3
söndagggg åt vi sen ner t stan m kissy cindy barnen sen hämta vi vale, åt glass o creps o lekte, sen hem åt och en myste jag med min finaste bebs kolla p bb osååå
idaggg åkte ja t sthlm, plugga m gruppen, åkte hem och stack t riva där irmz lins och neri va, edi jobbade också sötnosen stackarn <3 dom hade inge vk eller sangria så va fett ledsen, så åt pommes bara haha, dutti för ja inte drack :D åkte hem vid 9, duschat och sitter här chillar, min rygg gör fett ont
män män, ska lägga upp lite bilder oså sen får ni ha en jätte trevlig vecka sötnosar
puss t mitt socker <3
FREDAG
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
LÖRDAG
image descriptionimage description
SÖNDAG
image descriptionimage description
MÅNDAG
image description

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0