whiggas in darin

assssssså skrev nyss massaråå sen ba herrå. aja vakna för ett tag sen, ligger i min säng chillar, snacka m iris för ett tag sen. är hungrig, pappa ringde nyss kmr snart hem m mami så då ska vi typ äta (Y) 

aja onsdags va jag först m bebis, chilla på stan sen myste vi, sen hem stress fixa för vi skulle t etuna, kom fram stakc t jojje och föra, sen ut, de va fett roli. kvällen får ett vg+ om du vill lite mer. sov m beb, decka på dirr typpp. 
torsdag gick hem fett bakis zombieee, sov och senare åkte vi t irma chilla där hon hade gjort fett god mat sötnos. åkte hem vid 23 sådär chill dag. 
fredag vakna vid 13, duscha fixa mig osååå sen mötte iris, sen paow sen gick vi ner t creps där becca var. chilla där drack lite sådär för o börja dagen med ngt bra. sen åkte jag och iris hem t mig, åt, chilla, platta håret sen sov haha. sen gick vi t malin där vi skulle föra, sen kom elin, fett länge sen vi va m dom! sen paow, becca och elin också. vart fullis sen ut på cl, dani kom också, kul där men sen inte så kul. gick t bebis sov där standardddddd. 
lördag myste m beb hela dagen, åt från side sen beställde kycklingpasta sen hade den inge kyckling? fett tjuri. så fick ny men då va jag redan mätt typ... aa sen chilla vi där, gick hem t mig sen ner t stan köpte tjockis saker och myste vidare i vårt söta liv. sen vid 1 så gick jag hem och sov i min söta säng som saknar mig alltid <3

idag vet jag inte vad jag ska göra, tänkte gå förbi farbror mysa lite med dom, saknar dommmm! hoppas vale o maxi är där också :* 

jaaaa de va allt från söta mig. herrrå ha en trevlig bakis-söndag. puss o smek, pamelek. 

ONSDAG

lammkötten jobbar - fezt

leker modeller + gays
TORSDAG

maten irmas + bästa prillis

FREDAG

swaggie

milluminati


milluminati + gays

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0