vaaaaaarför pame, varför?

fett standard fråga t mig själv, hatar va cp ibland. fast älskare oftast.

ajaaa, chillar ska typ sova, chillar m tyga som rappar i mitt öra. vakna t liv runt 18 idag ialf, mama skjutsa mig t farbror där typ alla i min family va(i sverige dåra, fett liten osv), vale och maxi va fett söta och maxi ba gick fram t mig pussa på mig fett random sådär!! dog!!! sen snacka vi om dopet och söta jag måste ju ha rosa klänning, av alla färger. hatar rosa. så nu e jag i jakt efter en rosa dress, bam on that. fast kmr va fett söt i den efter ayia napa för kmr se fett brun uttt!

nigga who, nigga not u, utan meeeee. sen myste m beb kolla a thousand words, rolig och bra film m nice budskap. väärd att se.

jalla byeee, $W4GG13 on me, iris & lisa ;) sho.

iris o min första bil, kmr fler i framtiden, alla kmr vilja ha oss osv, standard. just nu gåre bra ialf, allt tackvare bilen. eller? 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah shooo

2012-06-18 @ 08:39:59

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0