sittin on the sofa

asså jaa sötare, lyssnar musik chillar färdig för o dra ut väntar på ett sms typ som en hund. fast ne.
fett chill väder vill äta glass mumsilums. borde inte, men vafffffan! är ändå söt som tjock.

tänkte lägga upp lite bilder från passerade dagar, yaa fett svensson jag lär där. fast jag är ju fett svensk.
jalla bye

FREDAG
image descriptionimage description
åt fett god mat i tälje ångrar att jag inte åt allt nu.. - paowliinaaaa lammkött-student 2012 osv
image descriptionimage description
beck chilla lammkött-student 2012 nr 2 - fett kattiga skor
image descriptionimage description
paow o jens + p på flakettt
image descriptionimage description
igen och sen en på p, beck o deras vän
image descriptionimage description
p hade inga skor så fett söt jag gav mina strumpor, snygga :D - haha tjaaa tjuriga
image descriptionimage description
min sesssssa !!!!!! så fin hon var <3
image descriptionimage description
träffa amandus, fett falska vi ba hejhej sen hatar vi han hahaha! - donken modellerna
LÖRDAG
image descriptionimage description
p fett arbetslös-tjuri - jag o iris på förkrök halv boozade
image descriptionimage description
ja o p - samma + b
image descriptionimage description
prillan o jag!!!! hon sov på miggg!! - haha lite fulla efter krogen
SÖNDAG
image descriptionimage description
haha irma sov fett jaba tog kort - sen när vi gick i regnet första gången i vårt liv
image descriptionimage description
laga mat t irma o mig fett söt jag eeeeee <3<3<33 - jag själv fett glad på mitt söta liv, puss på mig själv

Kommentarer
Postat av: D to the ANI

Omg ! Fett söt pamsi på sista bilden

2012-06-14 @ 12:20:11

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0