more than u ever had

gooooood hälsning, chillar tankar musik t max, fett m gamla godingar + nytt :D

haft en helt okimyss dag, cykla t edi, hon rensa sin garderob för 232324 gången, sen tjejsnacka vi och åt middag med hennes familj +vänner. sen cykla ja o enna ner för hon skulle fiska(?) fett ''roligt'' och jag skulle t sötisen i mitt liv. pussades och var söta, standard. sen tog jag mitt pick o pack o drog hemmåt.

de var väll den, mamma va inte så glad på mitt hår och pappa tkr bara jag är konstig som vanligt. men sånn är jag och sånn födde dom mig, hejhej. bilder på det!
juste imorn ska jag t arbetetsförmedling m edi, kanske ta en swedish fika och sen ska jag till sthlm och kolla dopkläder m sis + familj och senare kanske de blir pipa m beb o kanske ngn mer...
______________________________________________________________________________________________
dagens IQ-mening: ''ramlar du, ramlar jag'' beb mena ramlar jag, ramlar du...
dagens äventyr: skjutsa enna på cykeln = länge sen = fett läskigt
dagens sötnos: mina blonda hårstrån
dagens gamla goding: spela kort, n*gga och president <3
dagens katt: tarzan, saknar han!! o findus mmmed
dagens sjukling: iris, hon har fått bröstmjölk så de gör ont på tuttis... fast ne, hon e ba förkyld
dagens hejkomochhjälpmig: noggy(its a vovve, voff voff you know) skoja moster älskarejj min hårlösa vovve

såråå. BANG MY CLICK BANG, BAJ BAJ
asså älskar slingan bak till när jag har toffs + fett gott vi åt, ungspotatis + hamburgare + godare sallad

Kommentarer
Postat av: Gaaaabz the one and Only ! BAM

Tjaaaatjaaaa lämna en kommentar sådär ! Fint hår syster och vem är beb ska ringa mamma snart asso ? *nyfiken*
Hej dåraaaaaaa kika in på min bloggish !

2012-06-20 @ 18:21:05
URL: http://Gaaabzv.blogg.se
Postat av: xacexh

Olaxebose jocavug, doni oy ugivarax ahub us jizezijoq efejomotu laleda esicohob iyizovalo qugigo..

2012-10-16 @ 08:59:15
URL: http://www.ucuduxek.com

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0