lajf

hej bloooooooggen haha haft mkt och göra så har ej hunnit skriva på dig på en vecka hehehe eeskoja den en månad ;) ajts iaf så står typ jorden stilla för mig atm, är bakis, måste dusha, måste prata måste göra allt känns de som. men bästa igår sov hela dagen sen på kvällen allt sög för mig massa tankar sen ringer edina och ba du ska med jag ba ehm vart hon ba jag har fixat pengar, bil hem och allt vi ska t åfesten i etuna jag typ dog följde sönder med, hon gjorde min kväll från att sitta och deppa t att ha roligast! uppskattare som fan min edi.

innan krogen så satt vi ute nånstans sådär random och drack och allt de va fett najs sen så va vi på le grand asso vi träffa typ 2349234 killar som man kände igen och lala, sen blev jag vän med en tjej som heter elin så jävla skön spåraste tjejen på dansgolvet haha hon ba typ att hennes vänner är fett torra att dom står stilla t musiken? hahaha nått är jävligt fel då. och imorgon äre den 18 liksom skulle vart nå speciellt men nää alltid något ska fucka upp sig i mitt liv... jaja, har typ bara festat och jobbat lite den tiden jag ej skrivit på bloggen, men fredags va katastrof iaf jag gick från stan till malmby, sen från malmby gick till stan? helt sjuk, sen på morgonen gick jag till malmby igen hahahahaha som att de nära fan, mina ben har ingen känsel osv. aaajts jalla bye

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0