katt, tiger om du vill

ejejejjjj på er, chillar i min säng standard blogg position, livet leker fett, not. vädret är äckl o får mig på dåligt humör oså men aaaa. idag va vi ju i sthlm och var på francis utspring, ville på flaket men banga för dom va 50 ggr värre än täljes, asså alla badade i dricka. kul om man hade kläder men hade inge ombyte så chilla m farbror + familj, åkte t donken tjockis :( sen t mottagningen som var i flen. de va chill oså, skulle dricka men eftersom jag inte orka sova över så åkte vi vid 11 på kvällen, palla dricka sig full sen ba herrå hörs. så var fett dutti idag!! mysig dag, grattis som fan t frass!!!!

imorn kanske de blir utgång vene, men ska ialf träffa min tötiiiis
hoppas på fint väder sverigeeee puss sov gott
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
älskar bilden på koni när hon gör milluminati, swaggie. skrev swag på halva världen hehehe farbrors fruga med, helt tung sådär. sen vale drack alkoholfri skumpa som vatten, hon drack typ 3 fulla glas, helt all in sådär. sho

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0