I fight 4 u...

...sa jason derulooo! jag pallant bråka osv. är för söt för de hehe
 
aja chill dag, vakna 9 -.- zombieee för somna runt 5,6 för jag inte kunde sova... aa åkte t tälje, bästa hitta kläderna t barnen så himla fina de kmr vaaaa! sen gick vi runt och kolla annat, hitta ett festlinne typ och standard linne. sen åt vi, och åkte hem. var i snäs runt 3, iris och katja dampa fett stressade till ett tåg som skulle gå 5 timmar efter... hann inte ens ta en kaffe jao. aja. köpte halva syrran sen åkte vi hem t iris, hon packa osv. åkte t donken tjockisar, sen t stan, träffa paow, edi och erika sådär lite fort. sen chilla vid tåget, oså åkte iris. katten skjutsa hem mig sen inge spec snackat i lur jäveln, fixat lite grejer o tanka musik t max hihi. 
 
de va alllt!! vilder kmr! benta litte
______________________________________________________________________________________________
dagens stalker: katja ''läster er blogg'' haha ne sen hon ba att de ba hon som läser den, ofta hon och två till ju... kissie och paow aja
dagens äckl: spindeln jag döda idag hos iris, om d regnar imorn d iris fel för hon sa jag skulle döda han
dagens tönt: gabylajnen
dagens glädje: kanske kan ha vit klänning m rosa acc t dopish
dagens serfuckframemot: imornnnnn sönder flipp
dagens sötnos: jag själv + min tå
dagens herpes: katja........ hahahhaa skoja kattie puss
 
 
min söta somnade <3 dock fett tung haha + mysi m kuss, vale och sis
festlinne + vanliga, älskar färgen på festen
lekte m iris kepsar haha
0G's - me n kat
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaaaabz

Tuuuuuuung du eee broe from the same mode ..

:D ska Langa dagens på min blogg också hahah

2012-06-22 @ 03:43:12
URL: http://gaaabzv.blogg.se

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0