hejjjjj jag lever :D

förlåt mina fans, vart lite upptagen i mitt liv oså. eeu fett amandus jag va där, fans o grejer, men aja läsare.
kollar på när bebis bäddar sängen, latis jag inte hjälper men sånt e livet!

mennnn mina dagar har vart såhäääär; fredag åkte t stälje med elin, träffa jens, åkte t paows skola, fett glad i sitt liv jätte katt tjej osv, becca va också söt :D sen åkte vi flak med dom, fett kul men dom typ blötte halva mitt liv och jag skulle ju på nicki så gömde mig bakom jens hehehehe, sen åkte t sthlm kolla bästa nicki bäst i världen med lisa och sofia!!! ni fattar inte hur min värld ändrades efter hon. bara jag tänker på hennes uppträdande blir jag glad och fett söt hon vaaaaar :***** puss bebis

aa sen skulle vi ut men studenterna var lite trötta så de va nice för migmed för kände mig jätte äcklig...


lördag träffa beb, sen irmz och dani, sen åkte dani så jag och iris gick runt som G's standard sådär, sen hem t mig chilla klippte hennes sidecut hår, orka att vi e fett allting i världen, kändisar, frisörer, mc donalds modeller etcccc skit söta ialf, sen taxi t beck, drack fett gott vodka m juice och sen t bk flippp helt lost, träffa lisa sötnos, sen nå randoms vi snacka m kmr inte ens ihåg hur dom såg ut men aja. sen fick vi drinkar av nå turkar, asså aa standard kaos. åt på galaxy sen åkte jag och irma o efterfesta, de va väll kul? eller? ingen aning, kom hem och decka hårt m min bästa tjejflicka iris.


söndag vakna vi lite fulla då och då och snacka i sömnen, hon stöna lite också. vene va de e med min säng, edina stöna också när hon sov här? hahahha! fett magisk hehehe. aaaa sen gick vi ner t becks jobb, åt lite creps och sen kom beb, chilla lite i livet, gick o åt sen åkte irma hem och vi myste m film oså. människopaj-film hahaha! mysiiii! men den va väll skön. ''its a hole in the...något'' sjöng johnny depp sådär sött.


idag, månens dag, fikade jag med mina söta tjejer edina, dani, iris och nermina, gick t arbetetsförmedling och aa tiggde lite pengar, sosse som jag är. chilla till stägning standard sen myste med tjockisennnnns tjockis, kolla in time oså fett snygg amandan i den filmen, asså ändå coolt de med tiden oså. jag skulle säkert slösa tiden på shottar o dö <3


aaa de va mina söta dagar, imorn blire o dra t stockholms odenplan och fira francis student, sen äre tydligen fest? aits, helt ok tisdag. ska få träffa lina också efter 55 år. jalla bye!!! ha en kul nattt

smakprov på kattbilder, skål paow


Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0