hej bloggen borde inte skriva på dig..

 
...för att jag borde sova för ska upp tidigt imorn(kl9...) för vi ska till stälje för för för din mamma är söt och vi ska leta mer dopkläder till barnen. eftersom vi hittade klänningar t vale men de va för små osv, maxis kavaj hittar vi inte än, behöver en vit men alla ba hej grå o svart. hallå vart e stilen? 
 
aja dagen har vart lite sisådär, börjar åka mot sthlm, ser massa poliser osv, tillslut stannar en oss :o knassss, farbror åkte 130 när de va 110 så han fick 2800 kr i böter :( sämsta tyckte fett synd... så trippen började inte spec bra, sen skulle vi t kista för gaby hade sagt att de fanns ett ställe där, sen ba åkte vi fel och allt ba knasade så åkte tslut t skhlmen, hittade somsagt inte de vi leta efter, jag köpte ba två tishor som jag ska göra om... kom hem runt 8, åt på donkish sen åkte vi hem t sis och pyssla vidare till dopet. hon jag och farbrors fru satt där och skitsnacka lite oså, trevligt :* 
 
kom hem vid 12, satt och snacka m mamsi och beställde ett par skor och en rosa klänning.... asså mamma e så söt för hon vet att jag hatar rosa så hon tkr synd om mig <3 hahha! kanske inte sagt men måste ha rosa för jag e ju gudmor t vale så jag och fabror som är gudfar ska ha rosa och gaby + niko ska ha blått för de är till maxi. haha men det kmr nog se fett sött ut ialf :D 
 
d va allt från mig då era importer och icke importer, jalla bye! 
ps. gaby sluta va nyfiken och mamma vet inge såruvet och jag läser din blogg ds. 
______________________________________________________________________________________________
 
dagens glädje: spikat jobb nr2, cashingggg
dagens äckl: aina
dagens sötnosar: vale + maxi
dagens draåthelvettttterå: arbetsförmedlingen som vill jag ska gå på möte
dagens roliga: iris har fått klarre... haha skoja <3 alltid jag mobba henne på bloggis
dagens ser-fram-emot: imorrrrn ;););)
haha alltid iris och jag skicka bilder på whatsapp, iris ba: ''blonda jag säger hej'' jag ba: ''hejhej''
 

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0