goooooodnattens individer

hej säger jag från min inre tanke, sådär hejhej. härjar runt här i median sisådar en tisdagsmorgon, fett gay. men hej. 

har haft en rätt så trevlig dag faktiskt, rätt så händelserik, första gången för livet i snäs är så äckl. öpnnade ögonen, åt med mamsen som hade gjort jätte god mat, sen fixa mig, mötte edi och stack o fika m henne o noggy + hennes mami. sen kom iris, då stack vi o åt @marias, edis mamma bjöd sötnos haha. åt en hawaii-pizza, 50 år sen jag åt pizza shittan. men den va helt ok. sen ba ska vi färga håret? JAAA! tjoho på den. gick t paow som alltid får lida av våra cp grejer för hon bor på stan och är jätte söt i sitt liv, pussar till dig sådär i luften. aja färgade typ hälften av mitt hår ombre typ sen en slinga bakåt på min glavonja(huvud). iris färgade sidecutten och vi båda vart nöjda med resultatet, HURRA FÖR BLONDINER VI ÄR. 

eeeeefter detta åkte jag t sis där hon + farbrors family va, vi satt och pyssla lite grejs till vale + maxis dop, så de va trevligt. åkte hem runt 00, sen ba chillat. 
______________________________________________________________________________________________
dagens mening: ''iris nu blir du en midget-kyckling'', älskar kalla irma midget för hon hatare, puss #nohate
dagens rädsla: min mamma har inte träffat mig idag efter min make-over, undra hur hon reagerar??
dagens sötnos: paow
dagens äckl: edinas fötter + hennes trosor som hon vifta på mitt ansikte(tur de va rena)
dagens blondin: paow för hon dammsuga upp sin strumpa + jag och iris för vi e nyblivna blondiner
dagens hjälte: edis mammas som bjöd på mat + jag för jag matade söta fåglar
dagens glädje: vi ska t köping på fredaaaaag(iris, edi + paowww=mina favoriter=glad pam)
dagens cirkus: kosmos(en chiwawa)
dagens läsare: lisa #swaggie

nulägets mening: hejdå ses en annan tidpunkt!!! pusspussssssss

en pippi ba satte sig på edi <333 + matens mat


liten förtitt sådär, imorn kmr bättre för de va dåligt ljus osv jag e handikapp oså

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0