fezt!!!

asså hej jag är nervöshhh! imorn äre nicki.... asså jag dör!!! ni fattar inte min glädje vill typ gråta nu är så iiiiiiiih!!!! sådär. aja idag har jag ialf köpt lite grejer t paows och beccs student, kollat thomas studenten, fick rysningar först men sen blev jag så äcklad för 93orna va så otaggade? vafanärdompåbegravningeller????? va?! ne juste.
fett synd ialf, keffa flak också, vi var bäst! aa sen var jag hos sis för maxi och vale skulle ta kort till deras dop inbjudningar, så fina!! men maxi va trött så han grät typ så de vart lite sisådär. sen ritade jag och vale, lärde henne rita en boll/cirkel, fett thög haha! sen hem fixa lite och duscha, nu sitter jag och plattar håret sen ska jag sova för e sjukt tröttttt! lång dag idag, student-sthlm-nicki-fest, sho bra dag herrrå grattis t alla lamm som tar studenten :*
image descriptionimage description
så vacker!! andra bilden e så busiggg haha
image descriptionimage description
hon ritar med ansiktet haha - bästa svenneproblems <3333

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0