el vloggennnn

hejehehjejj, va några dagar sen men inte för många va ;)
 
aja chillar, lyssnar musik, tänker och är lite nere för min älskade ska åka iväg från mig och vara borta 2 långaaaa veckor... en halv månad, 14 dagar, massa timmar osv... jätte jobbigt. men de som e bra är att jag ialf jobbar en hel vecka så hoppas det går bra, och ser fram emot den veckan med för kmr få umgås med gab sis också, de händer ju inte ofta eftersom hon bor i sthlm och vi har olika saker för oss. men hoppas de andra dagarna går sjukt fort!!!
 
men men i fredags åkte vi t köpinggg, tog tåget dit me paow och edi, edi kom i sista sekund och gav mig hjärt attack som vanligttt. aja de va fett varmt o skönt, iris och dani hämta upp oss i kungsör osv osv. köpte mat på greken m paow coh de andra åt kinapuff förutom edi som åt sina mackor haha. fixar oss och börjar dricka, dansas papi lämna oss t vås där vi gick ut på pluto. pau kom nästan inte in för hon e fett olik sitt legg, men tuuuur hon kom in. de va sjukt mkt folk, träffa gamla vänner oså de va kult. men sen vart de knas, dani mådde inge bra så kvällen sluta inte spec bra men tack gud att de inte var ngt allvarligt.
kmr hem t köping runt 4, edi fortsätter dricka vilket jag också gör. iris lite men sen ba vare edi o ja kvar, snacka om halva livet och gjorde sjuka grejer assås fan va vi garva. sen runt 6,7 sa vi godnatt
 
lördag blir jag väckt av att edi inte hitta sin lur, hon typ börja grina haha. tillslut hitta vi den, feta garvet vi fick oss asså ooh hahahah. sen åkte edi hem t snäs, vi var kvar, åt, chilla heeeela dagen var mysiga sådär sen runt 8 vart vi hungriga igen och åkte t willys o köpte mikromat. sen kmr hem och då kom jenny, mian, lina och moa tror jag hon hette, åt fixa oss och börja dricka, cindy kom lite senare. vi va fett otaaggade men sen ba på g t vås fuckavi ur och va fett taggade. kmr nästan inte in igen för paow är 18 och de va 20+, men de gick bra. de va mkt folk men man kunde dansa nice, köpte redbull vodka och va fett hajpade. bästa djn och typ bästa kvällen på länge! inge knas bäst musik och bra sällskap :D åt subway och åkte hemmåt. 
 
söndag vakna jag och paow runt 12 tror jag, sen iris och dani vid 2, åt frukost? haha, och sen fixa ja o paow oss för vi skulle hem, iris skulle stanna i sitt liv. bosatt jävel haha. kom hem åt pizza, asså kmr bli tjockast, aja sen ner t beb, rökte pipa och köpte tjocki, kolla projekt x aka hemmafesten på svenneska. den va helt okej men fett överdriven.. men vill va på den festen haha. kommer ihåg när jag var ung och tung en gång i tiden, när jag va i sthlm m francis och åkte random t en jonas och hade poolparty och hoppade från hans tak. kmr ihåg att vi var fett rädda men tur vi överlevde hahha. aa men de va den, bästa bebis ialf denna helg<3 duvetvadjagmenartjockishjärtahjärta
 
hejhej på er, ha en trevlig måndag!
 
FREDAG
 
LÖRDAG
 
SÖNDAG
 

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0