ballin'

 
idag har jag ialf typ inte gj ett skit, vakna, fixa mig, stack ner t arbetsförmedlingen snacka med en äldre dam, hon var trevlig fast hon ba sa att jag inte borde va inskriven o ja ba ja men får inge csn ofta jag ska leva på luften jao. sen hon ba ja de e sant, så jag hade rätt som vanligt. på g dit träffade jag även en social irma, not. nä men hon snacka i lur så vi sa typ hej och hejdå. sen skulle jag t banken men jävla skiten va stängd. fail. 
sen ringde polisen + banken för o se vilken som va bäst o fixa legg hos, och aina va bäst för de tar ba 5 dagar o få hem det :D så imorn ska jag dit, pigg och söt, men lär ju bli fett ful på det standard. eu mitt pass asså blir äcklad av mig sj. 
 
aja senare skulle ville jag och edi t riva sen ba va alla tråkiga som vanligtttt så vi vart otaggade av d + vädret som e äckl. 26 dagar för o taggga t fuck varma cypern!!! wawawiwaaaa
 
aaaa sen igår så var jag först m papi och storhandlade, han ba kmr hem och alltid ba ''hej min flicka'' så jävla söt, blir alltid glad när jag hälsar på han för han e som en söt björn. haha aja sen mötte jag upp katie, nerre, natha och bea vid systemet, katja va fett glad haha. sen köpte ja ba en cider, katja köpte typ 1 av varje grej, fett uppspelt. sen chilla vi hos henne, edi o carro kom ett tag sen åkte jag m dom t carro chilla där lite sen träffa bebot. myste massa sen sa snabbt hejdå för hatar o ta farväl, sen gick hem runt 4... :(
 
men känns inte lika tpl längre, känns inte som tjockisen åkt, men om jag stannar hemma tror jag dagarna kmr gå segare så imorn ska jag fan hitta på ngt. aaa men jalla bye sötnosar ha en trevlig onsdag aka lillördag, skulle va kul m fezt. ham ham, taggad jag vart haha :D :* puss o smek, bebislekkk
 
glad katie + jag o beb i våra andra liv, sötaste!!!

Kommentarer
Postat av: Kukas

Alltså är du tjugo eller ditt jävla cp? Du skriver fan som ett jävla mongo. Inte en jävel vill läsa det här skiten...ta bort bloggen för ditt och Irmas eget bästa. Fyfan vad ni kommer skämmas när ni fatar hur sorgliga ni är!

Hej

2012-06-29 @ 20:42:34

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0