and thats life

halloj, d en fågel på dig! aa fast jo. chillar ska snart sova hoppas jag för ska upp tidigt imorn för ska t sthlm fixa ngt kort till enveckas-jobbet. personlig assistent 1 vecka i skara = inte hemma från söndag-söndag, åker med sis som kirrade jobbet. aja efter jag vart i sthlm ska jag skynda mig hem, åka till jobbet och byta av edi, sen jalla jalla hem t katja och fira henne. allt vart helt plöstligt fett stress... blöö vill ha en almenacka som man skriver på för o hålla koll. så ska fan rita en. standard jag haha. 
 
aja igår vart det tydligen fest också, skrev inlägget och smsa katja, hon ba vi e på riva kom. d jalla jag skynda mig, drack där m vio katja o nerre, edi jobbade och när hon sluta tagga vi till henne så hon hängde med t 7 rum & kök, fortsatte dricka vart zangad och ville efterfesta, ringer t etuna o dom ba aa kanske, vi åker t edina och äter o väntar svar. skrattar magrutorna av oss fan va kul d va. blev tillslut ingen efterfest för vi pallante pay:a 700+ för o ta taxi t en efterfest. så vid 4 gick vi hem som sötnosar. 
 
idag fixa ja mig, stack ner t stan och hämta vale för o umgås lite, vi åt glass och lekte sötnosen, sen gick vi hem t farbror, åt pastasallad sen gick vi t lekplatsen igen chilla m barnen osv. sen hem t farbror igen och åt, sen hem runt 9 sådär fett mysig dag. 
 
de va den från mig, nu: bilder. tjohej! besök även min systers blogg fett desperat tjej...
http://gaaabzv.blogg.se/
lite skål fr igår + finaste vale som köper dyraste glassen, men lever rätt sen liten ialf ;)
världens sötaste prins + jag och vale lipar oss lite hehe
bästa puuuuh <3 saknar bebis sönder, kan tiden ba springa som en duracell kanin

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0