yolo mf

tap tap tap tap that as make it nastttttttyyyyyyyy!
ey man whats poooopppin, nej skoja ska inte leka g fast de ä jag redan HEHE! min tordag va fett awsome, bästa på länge faktsist, hade alla där jag ville ha! först t systemet med pamela sen vidare t edina för förkrök, alltid lika kul hos edi!!! sen kom mitt socker dani<3gladast att hon va med. sen vidare till gamla ub, saknat de där stället yyyyft gud vet hur mkt! sen vi dansa fett mkt, myste på dansgolvet porr ;) HAHA. drack och lekte med kortet som vanligt som att jag va miljonäär, standard!
va fett mkt folk där as kul! sen tog vi taxi hem t migggggg jag och mitt socker, wild night! repris på detta alllssoooo! sen aa fett mys. och min fredag bestod av SÖMN. altså förstår inte att jag kan sova bort en hel dag plus en natt? fett björn yao! nu lördag fett utvilad, vill t köööööööping!!!!! men vi sex ska jag och pam t maxi fira sockrets uppfinnare! efter de får vi se vad vi hittar på, de vet man aldrig ;) hälle. ajt nu ska jag ta en cigg och kaffe med mamma på våran mysiga balkong! sooo hajdoo <3
älskar att pam spela flöjt hos edina min mjuzikalist!
swaggie

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0