we don't need a reason

mysigaste låten <3 med bei maejor också, han e så söt!
aa men helgen ialf, feeeet. fredags chill bara va hos edi, kolla film och bb. chill sådär, sen lärde hennes pappa m hans nya iphone osv.
lördagen åkte vi tidigt t kungsör, sen hämta dani dani oss, stack och åt pizza sen börja vi dricka rätt så för tidigt, kanske runt 4,5. vid 6 var jag ju lite extra glad redan haha, fast sen så fixa jag mig så de gick över fast vart glad igen efter ett tag. tog vår minibuss t örebro, bästa danis pappa socker som körde oss. aaa flippa på dansgolven osv, först vart d knas för nermina inte hade sitt legg och p tydligen var lite för full haha, asså psykos, de strula med mitt legg så får hoppas på att de kmr hem t mig elr nå.. aja men de va kult.
idag helt psykade skrattade åt allt som hände dagen innan, sen var alla på bakis humor så skrattade sönder åt allt, sen nermina och edina sminkade sig cp, sen gick dom så runt stan hahaha! så roligaaaa! allt va fett roligt, sen vid 20 åkte vi hem t lilla snäs, edina hade krig m mig hela helgen.
image descriptionimage description
mat fifannn + vår buss vi hyrde haha, swaggie
image descriptionimage description
drinki + bild m cid <3
image descriptionimage description
pauliina o jag + mina sötis brudaar
söndag
image descriptionimage description
på fiket x2, sen edi o nerm va skyltdockor hahaaaa
image descriptionimage description
variation p skor + edis fina armband

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0