i say 5, 4, 3, 2 the one can only be you....

hej godmorgon shuuuu tja vad du vill! är fett pigg chey idag, skönt vavavava! igår vare en mysig dag vi besökte erikas söta bäbis, så sjukt söt pussa sönder honom får damp vill äta upp honom typ, men han vakna aldrig efter 2353 år. sen åkte vi t donken fett gott alla va hungriga som djur sen körde herko hem mig. kollade på babycall tror jag den heter FETT PSYK. hataren. sen en till film som va rolig haha, fett snygg blondie med där, dreggeeeeeeeel. sen hamna jag i min 3565 dröm.

idag hoppas jag vi ska på äventyr!! de va längesen, alltid kul ju! skulle va nice. annnars så snacka mamma om att vi skulle t sthlm idag elle imorgon till några vänner fett kul, jag har träffat dom en gång sen skulle träffa henne när jag va i sthlm sist men de fanns inge tid så kmr bli kul och träffa dom hon e cute! ska lägga uppp lite låtar som jag lyssnar på medans jag hoppar runt i huset med mitt glada liv. pöössz<3
tja
sötis <333
kan missyyyyyyy komma tillbaka11!!!! :(

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0