till dig irma hodzic:

äckl du suger, du bloggar aldrig broder... känns som att bloggen typ handlar om mitt liv när den borde handla om bådas liv... gummarå, blir ju ledsen på lilltån
ialf, kan berätta det irma har gjort idag: hon har jobbat på dagiset, hon jobbar med maxi och säger att hon pussar hnm.. då tänker jag såhär: ''får fröknar pussa barnen'' svar: nej.
idag sa hon också att ett barn hade ramlat, och när han låg på marken ramla maxi på hans huvud hahahhaha, asså jag dog sönder! sen hon ba han har på sig tröjan jag gav hnm <3 sötare, alltså den irma gav hnm, den va jätte fin vi valde den tsm som de gifta paret vi är. fast de var dock irmas gåva.
sen så har hon pratat i lur med mig, hon var jätte trött så antar att hon typ kolla film som vanligt och typ kolla bb och sov lite osv. tror irma inte var tjurig idag för de troligen inte var fisk till lunch, annars skulle hon sagt de, som hon gjorde igår.
jag tror de var allt för mig tjejer och kanske killar, tror inte killar läser vår blogg, men hej om de är nån kille som gör det. p-fest, hahahaha bästa. interntskoj som snäs-köping-gävle fattar, jaaaaaallalalaa bye
image description
bang my klick bang!!! YMCMB

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0