my dreams are bigger than my wallet, but I’ll find a way

hey! saknar våran den tatoooon i läppen pamela kan vi kirra tillbaka den?! i alla söta fall så har min helg varit as kul! fredag - sov lördag - fett spååår! va på maxis sötaste kalas så söt han va lekte med han och koni och alla barnen dom ba älskar mig <3 hahaha! maten va god och alla va söta! sen drog vi t terre föra där hade de nice men de gick segt först men sen då yyyyft skönaste fyllan.
sen vidare t BK, va fett med folk där, man kände fan alla förutom några killar från sthlm som ville att jag skulle följa med dom dit jag ba eh nee! sen taxi hem, somna vid 6 på morgonen. hahaha fett sent men ajts. söndag-inge liv som vanligt hatar den dagen. chillade bara och nu har jag fixat mitt rum fett fint de blev, mer plats och myyyys! kör ba! nu fattas ba mitt socker så har jag ett sött liv igen. ska dra äta, hajdooo!
inga bilder för pam hinner alltid lägga ut dom före mig så aaaaaaa bro. puss

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0