i, i feel like im loooozin my mind

eeee de hej hej på dej sötis! softar för fullt som jag gjort sen jag vakna vid tolv dåååra, sen mamma laga värsta goda maten som vanligt, älskar hennes maaaaat på gud ingen kan bättre!!!! mums. sen kolla jag bb haha så jävla glad att joe åkte fyfan man hörde inge av vad han sa man kunde tro att han hade en bäver i halsen, ncnc synd! iaf så ska jag följa med min bror på träning...... nu börjas de igen, jag som liv vakt igen! ofta någon ska kidnappa han liksom... elle jo han är ju sötastteeee så kan ju hända, eller? nej.. ofta.. haha. aja ska chilla vidare höööörs! haha ofta pam du vill att jag ska ta tillbaka min pierciiiiiiing? hahaha skulle aldrig fååååååå av du vet whoooooooooooooooooooooo! min kanin..
saknar katja typ, seg...

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0