helgen + idag ochså vidare dåra!

ee sho lite seg jag är på bloggara! men gjort mkt kanske däääfö? öööö. aja i fredags så kom dani hit t strängnääääs! vi åkte t stan åt köpte massa gott sen drog vi till bästaste ibro och softa där! as nice! sen hem vid ett myste sönder mitt liv <3 löördag va taggad som fan! drog t bea där katja bea och natha fixade sönder sig själva sen åkte vi till ibro där vio nermina ibro sen kom edina och pam, drack, snacka dog av garv någora ggr som vanligt!
sen taxi till sjurum kändes som vi va där 5 min fast nej. sen vidare till tokis där vi dansa osv sen pallade jag inte va inte så tagga på tokis vene vrf, de va typ lammkött kvällen på BK så aa. och idag vakna jag fett sent... skönaste och sova. sen fixade mig och drog t stan åt lunch med pam! sen kom edina och nermina så vi softa sönder, typ andra hem george! HEHE. juste min keps kom idag okså blev fettt glaaaaaad den passa och allt. älskaren <3 fett tagg på jobba imorgon :D puss
älskarej kepsjävel

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0