heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

bloggis, sötnosar, katter, offer osv

haft en bra dag idag, skolan gick fort, åkte t etuna med edi och irma, hittade inte såå mkt men två tröjor ialf *tummen upp* köpte presentkort t mamma också så hon nån gång köper kläder t sig sj, sen åt vi på spicy hot, godaste kyckling file-spetten med jordnötssås m lingling liis.

kom hem t snäs, gick med edi t ica och sen pussades jag med sockret ett tag, skulle ta bussen hem så hade jag kollat fel som vanlig :( tur att bästa papi hämta mig!

juste sen kmr hem och ropar på mamma ju när jag skulle ge henne min lilla gåva, sen hon ba de är säkert en kines, du driver nog med mig, sen när hon ser presentkortet hon ba de är säkert din pappas gamla och garvar, ja ba men neeeeee mamma!! haha sen tillslut fatta hon att jag var ärlig, så då vart hon glad haha :* puss på mamman min, sockertopp. ingen pame utan mami eller papi <3 tack för ni gjorde mig, ahahhaha

män män ska fixa mitt schema nu, jalla byeee bitchesss, pussspuss

image descriptionimage description
glada tjejer som ville va med på bild + maten på faten

image descriptionimage description
mamman min + tröjorna jag köpte, diggar frans-tröjan men sen mamma ba pocahontas...... ja ba -.- skjut mig

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0