håla

hejhejhej dåligt skrivande, säger som irma, vart lite upptagen i mitt liv och de blir bara bilder för de e ju jätte lätt o ladda upp HEHE

aja fredag: hade alla tjejr myskväll hos ibro, sen myste med sockret osv,
lördag: åkte ner t stan med nurse(nerce) för o fixa dricka, alla tjejerna skulle dricka menn inte lilla jag som skulle plugga... psykos va fett sugen men aja. efter stan var vi hos min syster clau där alla från min familj var förutom gabs, min syrras killes syster är här och hälsar på med hennes kille och son. så dom tog med en sak för o laga en chilensk rätt, gillante den så mkt så jag hade ätit innan osååå. de va fett chill där. senare fick jag reda på nå mindre roligt men hoppas på att Gud vet vad han gör <3 mm sen plugga, hälsa på dom hos ibro sen snacka med bebis som var lite för full haha
söndag åjte jag hem t julie i sthlm, där maggan med var. vi pluggade osv, sen hem, chilla, plugga lite
måndag hade jag tentan, hoppas de gick bra!! kom hem t snäs, åt med irma sen kom edina och nerre med. fett fint väder och fett bäst allt. chillade sönder sen plugg igen haha, äckl plugg pg.
idag, har jag vart på skolan, hade pf vilket var fett chill, vi gjorde en övning och jag vart fett avslappnad. kom hem och chillade med mamma, nu ligger jag i sängen väntar på att gossip ska laddas ner sen ska jag sova lite. pusspusss sötnosar, saknar mitt socker sönder...

image descriptionimage description'
massi o jag - mina socker söta vänner <3
image descriptionimage description
i lördags, kvinnorna vid ett bord och männen vid andra, fett bögiga dom e hahaha

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0