haha dör

asså gaby största golbögen säger t mamma om bilderna på insta och hon var typ sur för de, ja ba palla inte tåla skämt jao? alla andra skratta och hon ba nee börja grina...

aja bästa nyss, ska lägga in vitlöksbröd sen ja ba äre nån som vill ha? t mam o pap, och pappa ba aa en liten bit sen mamma ba nej du åt ett päron nyss. så ja ba så du ska inte ha pappa? han ba nee :/ hahahhaa ja ba men neeej :( haha fett söt pappa <3 palla banta haha

mm sov typ 3 timmar sen kolla gossip, skit tråkigt avsnitt idag :/ män män ser fett fram emot imorn för vi ska shoppa med tjejerna :D älskar när vi hittar på nått annat än bara fika, sen lördag örebroooooooo! all in broder! är fett taggad :D!!!

image descriptionimage description
haha här e bilderna, skrev på insta 1. mamma lagar mat bredvid min fot 2. mamma lagar mat under min fot ha
image descriptionimage description
fett true storyy, bästa <3 - trötta jag haha

image descriptionimage description
haha maxi i lördags

image descriptionimage description
två katt tröjor jag ska beställa imorgonnn

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0