drizzy drakeeee!

fuckyoooobitches! lisas söta mening hhahah. men iaf hej hej vakna stund sen har as ont i halsen för igår vi skrek och sjöng osv! men ska börja med lördag, vaknar sen klippte jag mig sen pappa ba vi ska t köping jag ba jaha eh jag med haha så jag följde med dom dit men dom skulle typ hem efter en halvtimma för kusinerna renoverar men jag stanna och tog tåget hem så va med sötisarna dani och kuss amila, vi åt osv as fint väder! kul och träffa dom!! sen körde sötnosen mig till tåget sen kom mamma och hämtade mig på station i snäs, kom hem bytte om och allt sen kom edinas pappa och hämtade mig vi tog bussen som va gratis för oss som vanliogt ;)vi åkte t etuna där vi föra hos saeeeeeeeeeeel! de va as kuuul, bra musik mkt dricka och garv, så jalla shuuu! sen krogen som okså va spårad! sen när d stängde väntade vi på bilen i hundra år typ frös sönder mitt liv. men sen kom han och vi drog t donken sen äntligen hem! 
söndag! vakna upp bakis... gillante. sen jobbade lite vi fick lite gäster jag softa osv. sen börja jag fixa mig 40 min innan tåget gick så de va chill, sen körde mamma mig till station där jag träffa lisaoch pam sen tog vi tåget tll sthlm sen till blogen och åååååt vi va fett hungriga..sen efterrät på någon pub alltså kladdkaka hahaha en liten sån där ruta 69 kr, den va inte ens god... aja sen drog vi in osv satte oss köpte massa gott okså, sen börja typ dj prince elle va han hette spela tung musik, så de vart spåårat. sen kom tinie tempah och sjöng, sjön han ääääär! sen vid 9, halv 10 kom fucking drakeeeeeee ut och alla DOG!! bästa alltså, musiken, publiken alla spårade sönder sina liv! rös sönder till varje låt typ, sjöng och de va så nice! skulle lätt göra om de nästa gång han kommer. han va GRYM! och innan de va slut drake ba aa att han skulle försöka få med sig någon nästa gång han ska ha konsert i sverige han ba my boy lil wayyyyne omg jag dog sönder, sen alla i världen börja skrika sönder, tänk om han tog med sig lil wayne liksom snacka om svimm attack på en gång! älskar han!!!!!!! sen han ba nicki så blev de samma sak! hehe men önskar att de va sittplatser till nicki också men dom ska stå så jag vet inte fett mosade osv... :(! nästa blir iaf LMFAO! ajts. ska gå äta lite. skriver mer senare. kanske lägger upp video från igår om de funkar. pööööspös!
maxat!
bäääääääästa:*

Kommentarer
Postat av: lisa

aaa bääääästa!! fuckyoallbitches ;)

2012-04-16 @ 16:21:26

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0