5 dagaaaaaaaar till drake!

åh vakna typ halv ett och trodde solens mamma va uppe i himlen men neee istället äre jävla vattenfall (regn) :( orkante att vädret ska suga hela tiden de fan april...... ahja igår vare en söt dag , åkte och åt med pame sen hem t pame och myste med film osv, sen hem t mig.
men hoppas de blir bio på fredag! skulle typ va bäst. men är fett gladdddd för om 5 dagar flippar vi åt drake! kmr bli så maxat! sen längtar jag sönder mitt liv till våran resa som e i juli? har inte ens koll vet ba att vi ska åka. och sen sommarkläder typ naken och grejer jalla shuuuuu fett bra så! aaja men iaf så edina har en bil och vi vill typ åkaaaaa nånstans med vårat liv, någon med körkort som vill köra elle? HEHE. torrt. jaaaaja ska typ dusha min vackra kropp nu och typ pussa spegeln satt vi hörs sen älsklingar :****

Kommentarer

kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0